PREKĖS ŽENKLAS YRA KELIAS

Kodėl man lengva prekės ženklą lyginti su keliu? Todėl, kad darbas su prekės ženklu yra nuoseklus kelias, kuris nesibaigia ties logotipo ar strategijos sukūrimu.

7/22/20221 min read

Prekės ženklas yra kelias.

Tai ilgas ir nuoseklus darbas, kuris prasideda gimus idėjai kurti produktą ar paslaugą. Gera žinia, kad šis kelias yra be galo įdomus, vingiuotas, bet einant juo nuosekliai ir dirbant kasdien pasiekiamas tikslas - STIPRUS IR VERTINGAS PREKĖS ŽENKLAS.

Per darbo praktiką teko ne kartą kurti tiek mažų, tiek didesnių prekės ženklų, todėl noriu su jumis pasidalinti keliomis įžvalgomis.

Kurdami stiprų prekės ženklą:

✔️ Galvokite, kodėl jūsų tikslinis vartotojas turėtų pirkti jūsų kuriamą produktą ar paslaugą;

✔️ Pasinerkite į vartotojo pasąmonę ir pasistenkite suprasti kokį jausmą turi patirti vartotojas įsigydamas produktą ir jį naudodamas;

✔️ Siekite šio jausmo per visus sąlyčio su vartotoju taškus;

✔️ Visose vizualinėse ir tekstinėse priemonėse būkite kuo arčiau vartotojo, kalbėkite jo kalba ir išlaikykite vientisumą;

✔️ Visuose kūrimo ir vystymo etapuose išlaikykite aiškumą ir nuoseklumą;

✔️ Nekeiskite krypties, žinučių ar deklaruojamų vertybių per dažnai;

✔️ Numatykite aiškią prekės ženklo "ašį", kuri bus jo identitetas vartotojo pasąmonėje ir ją saugokite nuo pokyčių.

Atminkite, šis kelias yra vingiuotas, su savo pakilimais ir nusileidimais, tačiau jis nėra "pasukau į kairę, pažiūrėjau ar ten nėra geriau", tuomet kardinaliai išvažiavau į kitą kelią. :) Jei savo produkto kelią apgalvosite prieš kurdami, tikėtina juo sklandžiai važiuosite iki tikslo - tvaraus, charizmatiško, vertingo prekinio ženklo.